FANDOM

Doom Marine jest głównym bohaterem obu części Doom RPG. Jest on żołnierzem przysłanym z Ziemii aby za każdym razem uratować świat przed demonami z piekła rodem. Najprawdopodobniej walczy dla Ameryki.

Doom RPG  Edytuj

W Doom RPG jest jedyną postacią grywalną. Najprawdopodobniej pochodzi z Ameryki i jest potomkiem Williama Josepha Blazkowicza z Wolfenstein'a. Pochodzi z rodziny emigrantów Polskich pochodzenia żydowskiego. Jego dziadek, B.J Blazko walczył podczas 2 wojny światowej na przykład z Zwiastunem zagłady, który około 120 lat później powraca w postaci Cyberdemona jako ostatni potwór z piekieł, żeby dopełnić obiecanej zemsty na potomkach Blazkowicza. W Doom RPG Doom marine, przybywa na marsa, aby dowiedzieć prawdy o plotkach krążących o demonach. Musi zbadać każdy sektor w którym spotyka masę potworów, a gdy odkrywa incydent Doktora Guerarda, zostaje posłany do Reaktora aby zamknąć wrota piekieł. Tuż przed samymi wrotami spotyka owego Doktora, który wygłasza ostatnią mowę i reinkarnuje się w Kronosa. Po zabiciu Kronosa Doom Marine, niszczy generatory pola wrót piekieł i zamyka piekło.