Doom II RPG
Dad adada

Pistolet po ataku

Edytuj

Dadadada

Pistolet podczas ataku

Pistolet na wodę święconą zdobywa się w 2 poziomie drugiej części gry. Jest to poziom "Baza Cichus". Znajduje się to w pomieszczeniu mieszkalnym koło komputera i krzesła. Jest to bardzo dobra broń. Żeby ją zdobyć należy posiadać Piłę, ponieważ trzeba ściąć krzesło. Jako broń najlepiej sprawia się na Zagubionych duszach i innych z ich rodzajów. Na Impach również się doskonale sprawdza. Można również wypijać wodę z niego co daje 20 pkt. zdrowia. Żeby naładować wystarczy podejść do toalety, bądź umywalki i wcisnąć 5. pojawi się informacja, że pistolet został naładowany. Gdy zaatakujesz wroga, ten będzie przed tobą uciekał przez 4 rundy, lub dopóki go nie zaatakujesz.

Wady:Edytuj

- Broń szczególnie trudno naładować w piekle, gdyż tam praktycznie umywalek i toalet nie ma;

- Broń strzela 2 razy, a za każdym razem marnuje po 2% wody;

Zalety:Edytuj

- Broń się świetnie sprawdza na upiorach;

- Gdy zaatakujesz wróg nie będzie cię atakował przez jakiś czas, albo jeśli go zaatakujesz z innej broni;

TranskrypcjaEdytuj

Z opisu wynika, że wszystkie parszywe demony i zjawy boją się tej broni. Prawdopodobnie ta broń jak wynika z opisu posiada w środku amulet, który każdą wodę przemienia w wodę święconą. Po zaatakowaniu potwora oczy tego potwora robią się olbrzymie i wytrzeszczone.